Müşterilerimizin İşleyişine Güç Katan Çözümleri Hızla Hayata Geçiriyor, Sağlıkla Evden Çalışmalarına
Müşterilerimizin işleyişine güç katan çözümleri hızla hayata geçiriyor, sağlıkla evden çalışmalarına destek oluyoruz!
Tüm dünyayı etkileyen COVID-19 salgını hepimizi benzeri görülmemiş bir zorlukla karşı karşıya bıraktı. İş hayatına farklı çalışma şartları getirdi - doktorlar korunarak sahada çalışırken pek çok iş veren personellerinin sağlığını düşünerek evden çalışma modelini seçti. Ve tabii bu durumda kesintisiz iletişim ve sistemlere erişim hiç bu kadar önemli olmamıştı.
Biz de bu dönemde müşterilerimizin işleyişine güç katan çözümleri hızla hayata geçiriyor, sağlıkla evden çalışmalarına destek oluyoruz! IVR ve Çağrı Merkezi ürünlerimizi kullanan müşterilerimizden Polis Yardım ve Bakım Sandığı (POLSAN) da tüm dünyayı saran COVID-19 salgını nedeniyle Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcilerinin evden çalışmasına karar verdi ve bizden buna olanak sağlayacak şekilde geliştirme yapılmasını talep etti. Teknik ekibimizin hızla üretip, test ettiği çözüm ile POLSAN Müşteri Temsilcileri VPN aracılığı ile Çağrı Merkezi hizmetini evden verebilir hale getirildi. Bu hızlı uygulama sayesinde, POLSAN hem çalışanlarının sağlığını korumuş oldu, hem de motivasyonu artan ekibiyle müşteri hizmetlerini kesintisiz sunmaya hali hazırda devam ediyor!